Friday, January 1, 2010

Dua Puloh Sepuloh

Happy New Year Semua.. Selamat Tahun Baru All..

Macam2 berlaku dekat aku tahun 2009 nie dan aku amat bersyukur kepada Ilahi kerana dapat menjalaninya tahun lepas. So arini tahun baru, aku harap dapat menjalaninya lagi dengan cemerlang sampailah tahun depan pulak.

Azam aku, samalah seperti biasa macam tahun lepas, menjadi Mohd Rezan Abdul Hamid yang lebih baik dari sebelumnya. Lebih baik tak kesah la dari segi ape, jadik lebih hensem ke, lebih macho ke, lebih kurus ke, lebih beriman ke, lebih bersyukur ke, lebih berani ke, lebih terrer dalam games ke, lebih terrer dalam bersukan ke, .... Uiii, banyaknye lebih2, tak habis2 plak. Anyway, lebih baik dari sebelumnya laa senang.

Azam nie agaknye masa Awal Muharram aritu dah set. Cuma belum nak practikkan, so tahun baru nie baru aku nak start. Selamat BERJAYA REZAN!!



p/s: movie rebiu nnt aku buat, takde peluang nak buat dalam masa terdekat nie

6 comments:

Aslina said...

paling takleh blah adalah statement "lebih kurus"

gelak guling2 aku baca...

haha...jangan marah wey!!

p/s: gila advance jam pc ko... Friday, January 01, 2010... jam kat bawah tu plak 10:41PM. ko duduk negara mana wey? pindah dari melesia tak cakap pun?

Yis said...

dia kan dah jadi penduduk tetap Kemboja tepat2 kul 00:00 Malaysia

profwacko said...

Dah capture screen awal2... post entry yg lambat. Hehe!!

profwacko said...

eh... aku pun baru perasan. pesal PM!!

The Aku said...

Doakan smua azam hijrah ko termakbul. Amin.

profwacko said...

Amin...