Wednesday, December 23, 2009

F1 racing in da future

Lepas baca berita kat Bharian pagi tadi, aku dapat tahu F1 legend, Michael Schumacher akan berlumba balik tahun depan.

Berita gembira nyer, dia akan berlumba untuk team Mercedes GP. Lagi gembiranye... setahu aku.. selepas team SAUBER tarik diri dari F1 racing 2010, PETRONAS menjadi penaja utama untuk Mercedes GP. Wow... combination yang aku suka muncul kembali, PETRONAS + pemandu hebat mr schumacher.

Lagi2 hebat, kan malaysia sudah ade team F1 sendiri? Tahun depan 2010 mereka akan berlumba di bawah nama team F1 Lotus Racing. (nama aku tak sure lagi.. huhu)

Biarpun rules2 F1 nie hampeh dan menyusahkan, tak macam dulu... harap2 tahun 2010 boleh memberi aku semangat untuk mengikuti semula sukan F1 ini.

1 comment:

The Aku said...

Agak2 kalau aku suh dia pandu uji Tiara Buruk Super Dinosor aku tu, dia nak tak? Aku pakai Petronas gak. Tapi tak team Sauber la. Aku team Sampah. Ngeehee~