Tuesday, January 26, 2010

Long January

The time flies by... but flying very de very very slow laa. Aku rasa amat lamaa betul pulak bulan Januari nie. Mayb sebab macam2 berlaku, and ade somethin yang aku tertunggu2 gak akhir bulan nanti. Mayb sebab tu terasa lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat.

Awal bulan tu, parents aku balik ke Tawau..Dorang kat sane dekat 2minggu.... ade hal keluarga kena settlekan and dengan pencen nyer bapak aku last year, this time around dia akan stay d Tawau carik kerja, carik aktiviti yg boleh dia buat sebab aku tau lepas je pencen tu dia memang bosan giler tak tau mau buat apa. So, dengan balik nyer mereka ke Tawau, perangai setan aku datang balik.... Aku start balik main game DOTA. (agaknye2 lepas nie aku akan buat banyak entry pasal game2 yang aku main. hehe) Aku dah start keluar malam jauh2 then pegi CC then balik awal pagi. Memang gilaaa... So, masa kegilaan tu, aku bermain PSP ngan membe2 ku, main DOTA, lepak lepaking kat ss15 subang jaya sampai pagi, n yang paling best dapat main PS3 member ku.

Razli aka Kong, dia nie xrumate aku dulu kat UTP.. dia baru beli PS3, n latest... dia baru beli set RoCKBAND2 .. lengkap ngan console gitar, drum set, mic. PRERGHH... gila aku men benda nie. SYOOKK habis!!... So, dengan banyaknyer aktiviti2 aku yang tidak berfaedah nie, aku memang kurang tidur... ade skali tu, hari sabtu, 2jam jek tido, hari ahad, 4jam. 2 hari = 6jam. Aku tak tau camne aku bleh survive dua hari tu ngan main game and kurang tido. haha... Patut ar rasa lamaa jek bulan satu nie. Btw, aku dah tengok Adnan Sempit last 2week.. memang best gila movie tu. tunggu rebiu aku nnt. Wahai bulan January, cepat laa ko berakhir.

4 comments:

deus X machina said...

aku tau
ko tunggu gaji kan
erk888

profwacko said...

haha... tu ar. Aku dengar ade increment skit, tapi rasa lama gila nak gaji bulan nie. adeiii

moon said...

dasatnya jugak ko ni. bagus betukar kta. aku plak telebih tido haha

Aslina said...

tamau2 januari abes...nanti kene present proposal thesis~~

waaa~~~ tamau! tamau!

hahaha...