Monday, May 25, 2009

Anak A lawan Anak B

Nizar VS Zambry

Mmg pelik entry kali nie.. aku citer pasal politik. Bukan ape, cuma aku da meluat, menyampah tgk 2 org nie berebut title MB Perak. Korang 2 nie mmg fakup gila ar,
benci gila aku ngan politik2 nie.

Berebut jawatan menggunakan kuasa mahkamah.
Bagi aku, senario dia mcam 2 adik beradik yg berebut satu permainan. C polan nie report (buat rayuan) kat ayah, c polan sorang lagi report kat ibu. Persoalannya, c ayah nie mahkamah ape?? c ibu nie mahkamah ape?? Mahkamah mane mempunyai kuasa lebih tinggi kepada yg lain?? Mahkamah Rayuan atau Mahkamah Tinggi?? Kang c ibu dan ayah nie report kat Datuk n Nenek plak...

Tak sokong mana2 pihak, cuma aku harap.. cepat laa benda nie habis, takyah laa nak berpolitik keji2 camnie. cepat laa korang tu settlekan benda nie.

Pengetahuan undang2 ku cetek, pemikiran politik ku cetek, nie cuma luahan hati yg menyampah kat situasi politik perak nie.

No comments: