Sunday, April 26, 2009

Tag Gambo Wall Pepaa

Nie tag dari minah nie. Dia seorang datin!! So, akan ku copy paste ape yg ade tu dlm tag tu...


1)anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang jangan tipu2 ek x suke...



2) bgtau nape anda suke wallpaper anda ituhh...

Aku suka wallpaper nie.. sbb gambo nie menarik buat aku tetarik sampai aku jadi de bomb. Baru2 nie.. pc aku kena format n sayangnye suma gambo2 wallpaper aku yg lagi lawa dan cool gilaa gambo diaa da lenyap dek kena format. So, wallpaper nie yg baru nye, gambo aku cilok dr planet-render .


3) seperti biasa...mari tag orang sebanyak sepuluh orang....

takpat laa nak 10 org, so aku tag mana2 yg mungkin baca blog nie. kalau ade terbaca tu n nama takde dlm list, silaa buat jugak. taknak buat pun takpe, org tak paksa.

1. cik yeast
2. cik maple sirap tiruan
3. cik aslina
4. cik stargate
5. membe2 yg ade baca blog nie.

1 comment:

moon said...

aku mmg datin pon