Friday, April 10, 2009

Laju dan Ganas

Mmg Laju lagi Ganas...

Skrg nie aku d opis.. sbb bosan nie, aku pun bukak laa blog c yeistisdead tu. Jadik ada laa link kat situ budak tu letak.. test kelajuan menaip anda.

so aku pun test la... nie keputusan aku.

100 perkataan

Speedtest



Kamu mencapai 291 markah, jadi kamu berada di posisi 1796 dari 26677 dalam senarai kedudukan


Kamu menaip 362 aksara seminit
you mendapat 55 perkataan betul dan
kamu mendapat 0 perkataan salah




hehe... gempak tak?? nie cubaan kedua. 1st dpt 50 je. 2nd attempt yg dpt 55. hoho. Sbb tajuk aku Laju dan Ganas tu... citer nyer camni, tgh2 aku nak menaip laju tu.. kuat sangat laa bunyi keyboardtu aku tekan2, tu yg ganas tu. Mcm machine gun la. hahahaa

ps: bila aku tgk balik coding nye yg kita kena paste tu... dr situ bleh tukar laa plak nombor perkataan yg d taip tu. dem, cam sia2 je plak amik test nie.. takleh verify btul2. sbgai bukti.. 100!!

3 comments:

Yis said...

cessss... TIPU betul. oi kasi link la blog saya tu. hahaha

Aslina said...

aku copy paste je la ye...letak kat blog aku coding tu...hahaa

starzgate said...

tipuuuuuuuuuu tipuuuuuuuuuuuu!!!