Sunday, June 27, 2010

Hot Games

Weekend... so harini ingat nak main game je.


Call of Duty : Modern Warfare 2 (COD MW2)
Nie game antara 2 game yang first2 aku beli masa beli PS3. First Person Shooter (FPS). Game nie antara game yang selalu aku main.

Devil May Cry 4 (DMC4)
Aku suka series Devil May Cry nie... Game yang aku beli skali ngan COD MW2, game nie memang aku suka main gak. Aku pernah main DMC1 & DMC2 (tak habis main), dan DMC3 yang aku main sampai habis game, siap unlock macam2 la. So DMC4 nie aku dah habis main, tinggalkan kejap untuk main COD MW2. Sekarang aku start main balik game nie, nak main difficulty lagi susah punya.

Uncharted 2 : Among Thieves (UC 2)
Nie pun aku tengah main, so ingat harini nak main banyak UC 2 nie. Game nie gambar dia memang lawa gila, gameplay pun best.

Protoype
Game nie aku pinjam dari member aku Kong, game nie baru jek aku complete minggu lepas. Best gak game nie, dia open world dan kita bebas merayau2 dalam bandar tu buat main mission atau side mission. Aku suka game nie dia punya power2 tu la, memang over the top punya ar. Coolll...

Ninja Gaiden Sigma

Pinjam dari Kong gak, aku tak main lagi... setakat nie baru test main kat rumah Kong jek. Gameplay best, combo2 menarik, ada masa nanti aku main.

Batman Arkham Asylum
Kong punya game... Batman Arkham Asylum nie memang game of the year punya game, aku tak main lagi, tapi based on review dan tengok Kong main... memang enjoying.

God of War 3
Nie lagi satu game of the year punya game. Setakat nie aku dah main GOD 1, GOD 2, GOD Olympus (PSP version), suma best gila.. Game termahal aku beli setakat nie. RM200 beb. Dem u Kratos (hero bad ass game nie). Aku dah complete game nie, cuma hard difficulty ngan challenge je tak settle lagi.

3 comments:

Lady Trish said...

Woots! My fave is DMC4, Unchartered 2, Prototype and NGS. I love gaming..:D

profwacko said...

haha.. yes2, i know. Mimang best baa!!

So many games, yet so little time. Huhu

Lady Trish said...

well u tell me about that..that's why i jarang beli..got no time mang..weekend is my only to spend on gaming..