Wednesday, June 29, 2011

Mind Heart n Soul

Argh.... tension nyer. Boleh ke aku bertahan sampai 2012 nie???
Boleh tahan ke fikiran, akal aku nie sampai hujung tahun nanti... Tak pening tak gila?? Boleh tahan ke hati, jantung aku nie sampai hujung tahun nanti... Teguh, kuat tak hati ini nanti?? Boleh tahan ke jiwa raga aku nie sampai hujung tahun nanti.... Banyak nyer kena fikir, banyak nyer kena buat, banyak nyer preasurre... adoiyaii!! Tahan ngan kerja skrg, diri sendiri skrg, relationship skrg, environment skrg... tension2!!

Dah la.. aku stop lu. kena gerak ke sini skrg!! Kerja punya pasal!!

2 comments:

Aslina said...

johor??

phuhhh...

gud luck.

oiii... jangan ah pressure sangat... mcm bz je gigih2 nih... da nak kawen ke?

jangan lupe jemput weh. hehe...

profwacko said...

map google takleh pakai langsung. sesat aku kat sana...