Sunday, January 16, 2011

Mula .... Mula Semula ....

Hei... DOWN giler aku semenjak 2menjak nie. Keyakinan diri kurang, morale down orang putih cakap. Bukak fesbuk takde ape nak buat, blogwalking penat pulak baca jiwang2 punya entry.

So, azam tahun baru nie aku dah finalize betul2. Aku nak build up confidence yang sudah hilang. Keyakinan diri, self esteem perlu d bina lalu merubah confidence level ke tahap tinggi macam KLCC.

Bak nyanyian Azlan dan Meet Uncle Hussain.

Mula mula semula mula merubah
Mereka merenung nasib sendiri
Tunjuk tunjuklah tolong tunjuklah
Aku ingin berubah

Sudah sudah sudahlah cukup cukuplah
Rugi yang lepas takkan ulangi lagi
Cuba cubalah sudi sudilah
AKU INGIN MENCUBA .....



huhu... lepas ini, aku nak dengar banyak lagu2 bagi semangat macam nie. Dengar lagu yang rancak, happy2 je.... lagu sedih2, lagu mellow2, lagu slow sampai nak tido.... mesti d buang. buat sakit hati!!!

ok, report untuk aktiviti harini.

12am-2am.... futsal
10am-2pm.... lepak kat area bangsar village. ade kerja and nak lunch kat fish n co (fish n co tutup daa rosmah. what la youu)
2pm-4pm.... Plaza Alam Sentral Shah Alam dan AnW Petronas Seksyen 7 Shah Alam. (sedap woo Root Beer)
7pm-10pm.... MangaReader.net, dengar lagu2 Abdul and The Coffee Theory dan Mula dari Meet UNcle Hussain (thanks to one blogger for Abdul n his Coffee theory tu)










credit: to my sister for her photography skills and camera.

2 comments:

Raden said...

anw petronas seksyen 7?? 3thun blaja kat situ xpenah singgah pom..byk g tempat len nk mncekik

Aslina said...

huii... ada graffiti kat situ?? cool~~!!!

blog aku dijamin takde jiwang2. ngahahaha...

tambah 1 lagi lagu dalam list ko...

fikirkan boleh. tak pun 1malaysia. ok whattttt...!!!!