Monday, August 31, 2009

Hari Merdeka 52

its 31st August ... Malaysia's independence day.

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke 52 untuk Malaysia.

Smlm lebih kurang pukul 12mlm tu, kedengaran laa letupan mercun dan bunga api yg boleh di lihat dari rumah aku nie. Tapi biasanya.. tahun2 sblum nie.. sambutan tu lagi meriah dan lama skit. Dulu2, lama betul org main bunga api n mercun2 tu. sampai pukul 2 pun ada lagi. Smlm .. inilah 1st time aku tengok sekejap je sambutan tu.. selepas pukul 12am tu.. kedengaran laa letupan2 mercun dan bunga api memancari udara area rumah aku nie. Aku tak sure sapa yg buat benda2 nie dan d mana mereka berada. tapi rasanya berdekataan laaa. Anyway, selepas 15minit rasanya... keadaan sunyi balik. Suma da stop main mercun n bunga api tu. agak2 nye tahun nie tak ramai sponser bunga api n mercun sbb tak cukup stok kut. hahaaa...

Lastly, aku ucapkan slamat merdeka malaysia. d harap2.. benar2 laa ko merdeka dan bukan hanya dari perkataan, ucapan, dan sambutan saja.

No comments: