Thursday, July 2, 2009

Tag Suka2

x datin telah menTag aku dlm fesbuk nye.

1. Bekas kekasih saya adalah
- belum ada lagi kekasih setakak ini.

2. Saya sedang mendengar
- Grey Sky Morning - Cinta Gila dari handphone ku.

3. Mungkin saya patut
- buat2 sibuk sbb skrg dalam opis kena sentiasa bekerja

4.Saya suka
- main games

5.Sahabat-sahabat baik saya
- sangat ramai.. mmg best ramai kawan!!

6.Saya tak paham
- perkara yg mustahil dan susah d fahami

7.Saya kehilangan
- rm150 demi menderma kepada seseorang. huhu.

8.Ramai yang berkata
- saya happy go lucky. wpun ianya betul tp hakikatnya saya juga seorg "Happy tak lucky2 lagi"

9.Makna nama saya
- tidak tahu makna nya

10.Cinta itu adalah
- perkara yg susah nak d fahami

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
- membuat sesuatu

12.Saya akan cuba
- menjadi insan yg lebih baik dari tahun lepas.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
- kekal dan ETERNITY kalau translate dlm Inggeris

14.Telefon bimbit saya
- LG SHINE

15.Bila saya terjaga dari tidur
- saya bangun dari tempat tidur

16.Saya paling meluat apabila
- melihat org2 melakukan perkara yg keji2 n terkutuk, meluatkan, bodo2, bongok2..

17.Pesta adalah
- FESTIVAL dalam Inggeris

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
- kucing, arnab, tikus belanda, hamster. Anak kucing paling comel kut

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
- umur time budak2. 13thn kebawah.

20.Hari ini
- hari khamis

21.Malam ini saya akan
- tidur

22.Esok pula saya akan
- bangun tidur

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
- ada berus gigi dlm mulut.

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
- arked permainan lagi best pegi.

26.Makanan Barat atau Jepun
- makanan barat.

27.Bilik yang terang atau gelap
- bilik gelap2 best jugak, lagi2 bila tgh tgk movie.

28.Makanan segera adalah
- makanan yg senang dan cepat di buat = FAST food.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- terima kasih

1 comment:

Yis said...

saya gembira menerima derma itu


hahahahahahaha