Sunday, February 15, 2009

Love n Hate, with everything between

Fuuhh... lama dah aku peram entry nie.. bz dan malas antara alasannye. Tajuk pun merapu2 je... So, baru2 nie company aku anto lagi outstation ke Sandakan n Bintulu, baru arinie la ada masa tuk aku buat entry.


Sandakan-Tawau-Kota Kinabalu-Kuching-Bintulu-LCCT

Company aku anto lagi kerja outstation. Kali nie utk branch Sandakan n Bintulu. Aku pun amik laa peluang nie untuk balik Tawau kejap. huhu.
Banyak benda menarik berlaku, tapi tu citer lain laa lagi. Nie antara gambar2 dpt aku amik.

Nie time melawat kilang mee. Mak aku kirim Mee cap Udang d tawau tu.. beli 5kg tu. Yg ade arrow tu, kampung mak aku.. Bukit Batu Payung.




Nie time kat bintulu, mover tak tau camne nak load machine tu ke dlm lobby bank. Last2 angkat sendiri masuk bank tu... hoho.

2 comments:

FDD said...

pahal muka di blurkan?

profwacko said...

the blog world is not ready for my face yet. tembam sgt untuk display. haha.