Thursday, October 9, 2008

kerjaku arini

Lepas 2 bulan, baru aku ingat, aku pernah buat blog. huhu, time tuk post blog baru nampaknye.

stat pasal arini dulu la, hari2 yg da lepas tu aku mo cerita jugak, tapi tunggu laa dulu.

7.10 pagi - aku pegi anto adik aku c rahimah tu pegi skolah. semenjak 2 menjak nie, aku jadik driver tuk adik2 aku ngan mak aku. kena anto pegi skolah, anto gi unisel, anto gi bank. tu laa keja aku skrg nie.

8.40 pagi - aku pegi cuci kereta wira d bawah pansapuri nie. keta tu kotor gila suda, lama ndak d cuci. lagi2 lepas kluar dr workshop aritu, nah.. tambah laa kotor, sampai cermin tingkap dlm kereta tu pun berminyak. sakitt nyaa mo kasi bersih kereta tu.

9.30 pagi - tgk anime2 yg baru habis aku donlod, anime naruto, gundam 00, ngan blade of the immortal. 2 hari baru habis donlod anime2 nie. babi slowww laa streamyx, suda laa port tu d block tuk bittorent... mmg slow cam siput babi.

11.00 pagi - kluar rumah, bawak wira tu ke workshop tuk tuning ngv dia. problem nye skrg, time guna gas tu, aku lepas je pedal minyak, trus engine tu mati. nie yg marah nie. so, kena laa bwak ke workshop ngv dekat batu 3 shah alam tu.

12.10 - pegi lunch ngan member time practical dulu. kebetulan suda workshop tu dekat ngan tempat aku practical dulu, jadik aku telefon laa c aziz bgtau dia aku mo join lunch nnt. so masa lunch tu dpt laa cerita2 ngan report2 dr c aziz pasal QA department ngan org2 c CSE tuu. huhu.
Sambil2 tu, sempat gak usha awek2 yg makan kat medan makan tu, ade laa sorang minah nie aku usha, lawa.. aku suka tgk. ndak tau laa kalau dia perasan aku tgk dia lama suda. huhu. esok2 mana ada suda mo jumpa, mo tgk lagi. ndak kan laa ari2 mo makan d situ.

2.00 - sampai rumah trus main game. balik rumah main ps2 trus. 3jam aku main, ndak sedar ptg sudah. aku pun berehatt laa skit, stop main lepas tu bukak laa pc, surf2 internet, check email apa sumaa tu. tu yg ingat balik sama blog nie. aku ckp, malam laa update. senang skitt. hehehe

malam - ok lah.. malas suda nie mo ckp time, malam tu, aku satu family kecuali adik aku c rosmah, pegi kluar makan. pegi seksyen 7 shah alam tu, ada plak pasar malam, jadik singgah laa dulu d situ ussha2 mana makanan yg berkenan d perut kami. lepas tu pegi satu medan selera dekat situ gak tuk makan. habis jak balik laa rumah. balik rumah tu aku sambung balik main ps2. dah tgh malam nie baru laa aku bukak internet balik update blog nie. sambil2 tu check2 facebook skit, blog skit, friendster skit.

ok lah, lain mlm laa plak. byk lagi mo cerita nie.. tapi sbb suda malas skrg nie. lain hari la plak. k

No comments: