Wednesday, February 9, 2011

Tawaran Menarik

Nah.... tawaran menarik cantik tetarik memang gila babat punya menarik.

Member aku aka coursemate aka housemate kat UTP dulu ade jual HP keyboard dan mouse. Keyboard bukan sebarang keyboard punya tauuu... nie WIRELESS PUNYA. Aku ulang sekali lagi... WIRELESS BEBB. SO... kalau korang beli keyboard nie, dapat WIRELESS MOUSE dia sekali. tawaran best nie.

Cuba check kat google, mahal kut benda nie, tapi d sebabkan member aku ade bekalan yg banyak untuk benda nie, dia jual murah.

RM140 ... TERMASUK SHIPPING dia cakap.





kalau berminat, sila comment kat sini atau hubungi En Rezan Cool Ensem kat profwacko@gmail.com . terima kasih

Last sekali, jika anda dapat mencari downline sebanyak 3 orang kepada saya, anda akan dapat comission 20% dari harga setiap keyboard yang d jual. Bayangkan jika downline anda pula mencari sebanyak 3 orang juga. Confirm dalam masa 1 bulan anda dapat RM beribu ribu henggit banyak gila punya. Mari lah membantu saya, tak melayu normal laa jika tengok saja dan tidak membantu. MUAHAHAHAHAAAAAaaa....

3 comments:

Aslina said...

20% je comission?

tak patut... tak patut... tak patut...

120% takleh ke? up la sikit harge keyboard tu... haha... branding ko tukar laa... jangan letak HP nanti kantoi... pastu promote la keyboard tu one in a million. bila bosan bleh bertukar jadik skateboard ke apa...ironboard pun takpa.

hahahahahh~~!!!

Yis said...

nyets, suruh ibu beli satu! keyboard di opis kecik!

profwacko said...

huhu... nie betul2 nie promotion. part MLM tu sila abaikan. Haha!!