Sunday, November 14, 2010

Beruang Untuk Di Jual

Perhatian untuk sesiapa yang membaca blog aku, terutama perempuan...

Aku ada sedikit pengumuman.

Sepupu aku seorang ini hendak menjual barang peribadi dan dia telah meminta pertolonganku. Barang tersebut adalah seperti gambar di bawah. Gambar sebenar nie. Jangan main-main sama aku.





Harga sebenar barang : RM 400

Harga untuk di jual : RM 300 (harga muktamad tapi kalau nak dapat diskaun rm50, kena dating dengan aku sebanyak 2kali)

Keadaan barang : Baru lagi, sepupu aku baru beberapa kali sahaja memeluk benda ini, lepas tu dia masukkan dalam plastic balik.

Saiz : Besar kot, ini saiz budak umur 12tahun.

Sebab di jual : Sepupu perlu duit

Urusan jual beli : COD (cash on delivery) ... jumpa satu tempat, engkau bawak duit, aku bawak benda ini. Aku hanya akan buat COD sekitar Lembah Kelang sahaja.

Jika berminat, sila comment sahaja di sini atau email kepada saya di profwacko@gmail.com

ps: eh apenie, sekejap aku, sekejap saya.

N BTW, Ive Watched MegaMind today ....
quite fun. 7/10 rating from me

8 comments:

Whoopz said...

saya.. ErR.. Aku xnak beli..

profwacko said...

eh... kalau berminat, beli je.

beli untuk bini ke, awek ke, tunang ke, mak ke, adik ke, kakak ke. Untuk diri sendiri pun bleh. Heheee..

Aslina said...

aku ngan bear tu sape lagi BESAR?

fhunky-fhinky said...

kalo aku nak beli kena dating plak ngan ko 2x..

xpela...

kahkahkahkah

profwacko said...

hahaha... kalau dating pun still rm300 gak. So, ade tak sesapa berminat nie?? i mean minat nak beli... bukan dating k. Wahahaaa

Yis said...

nyetssss, klu si kakyong x mau, kasi sy lah. ansuran bilang

Ms Write Addict said...

hey! me ingatkan bear kat main page pic tuhh.. skali teaddy bear.. sian me.. kempunan.. ceh..hahahha

new entry : mcm mana korang makan burger

profwacko said...

hehe .. bear yg kat main page tu.. fire fox nama dia aka red panda.

anyway, teddy bear nie still ade ngan aku.. promotion still valid nie.

Guyz??? takde sape minat ke??