Sunday, April 25, 2010

Tanggal Malam

Date Night
Director: Shawn Levy
Cast:
Steve Carell
Tina Fey
Mark Wahlberg


Phil: Hei, we are the Tripplehorns, you can show us our table plz.

Claire: Phil, ok ke buat camni?? Nanti kantoi laa.

Phil: Dont worry dear, Tripplehorns is not coming, so let us just take the table.


K, tu bukan dialog betul dia la... tapi dalam movie nie sebab dorang amik table reservation pasangan Tripplehorns tu la menyebabkan mereka kena kejar orang jahat dalam satu malam tu sampai la pagi.

Aku enjoy gila tengok movie nie, lawak. Kekadang dalam movie comedy, aku macam ketawa buat2 je, tapi dalam movie nie, memang serious genuine aku ketawa sakan. So, this movie is really funny to me. Aku suka lawak sahaja Steve Carell dan Tina Fey, kira combinasi mereka nie memang menjadi la. Scene2 yg aku paling suka adalah masa dorang curik keta dan terlanggar teksi tu dan masa dalam strip club dan menari tu. Dedemss hilarious!!

Mila Kuniss memang hot, aku suka dia dari dulu lagi masa Thats 70s Show

8 bintang dari aku

3 comments:

LoveShak said...

aku blom tengok dan aku tak tau bila aku dapat tgk kat wayang sebab pakwe aku tak ske tgk wayang so maybe aku akan stream online saja nanti kot. waaaa...panjang kan ayat aku tanpa noktah! XD

profwacko said...

haha... kalau baca sure kena amik nafas 2 kali.

Anonymous said...

aha. a movie buff spotted.

wrote a review on this one as well. ticklish enough. i prefer more complicated movie. hehe