Saturday, September 12, 2009

ma life in this week .....

K, saja nak update ape aku buat this week. Aku n Rosmah pegi tgk mubi. The Final Destination

Seperti biasa, ending dia mmg expected. Nnt laa aku buat review kalau ada masa.
Lepas tu, smlm... cousin aku Razak datang dari Seremban tu. Lepas pick dia dari KTM Subang, kami pun menuju laa ke JUsco Bkt Raja. Time nie dah waktu berbuka puasa. Nasib aku ade beli Air F&N Epal Kotak tu.. dpt gak bebuka kami time dalam keta tu.

So, sesampai nye d Jusco, trus la menuju McD. time nie ade promotion murah kan. pegi laa makan kat situ. Habis makan tu, trus ke TGV cinema, nak tgk mubi ape yg best tgh main. Kebetulan, c Rosmah ada jugak d Jusco tu... call dia, ajak tgk mubi, beli tiket, dan tunggu skjap. Mubi ape?? GAMER ... Adei... tak faham aku mubi nie. Rasa mengantuk pun ade. Ending dia mmg aku tak faham, mayb sbb aku terlelap skejap kut. hahaaa

2 comments:

Aslina said...

ade pun update...haha...hambik ko banyak gile update ko aku kene bace...hahaha

profwacko said...

hoho.. maseh baca!! nnt aku bagi duit raya kat fesbuk..